Sunday, July 17, 2011

Gardening

Det är något väldigt avslappnande att gå ut och fixa på gården.. Man kan verkligen koppla av, inga tankar alls.. Jag har bott i en lägenhet mitt i Aten i nästan hela mitt liv och bara chansen att bo i ett hus med trädgård, det känns väldigt lyxigt, nästan overkligt!
Här sitter jag och min lilla princessa i våra stövlar och fixar och planterar, vi har knappt börjat så resultaten kommer att presenteras senare. En fikapaus på verandan var verkligen vad vi behövde för att få lite energi, is-espresso för mamma och pappa och mjölk med kex för den lilla.. och många glada skratt och leende!


Φορέσαμε τις γαλότσες μας και μια και δυο στον κήπο που φωνάζει εγκατάλειψη! Στιγμές απόλυτης ηρεμίας και χαλάρωσης.. Και μετά ακολούθησε καφεδάκι και σιέστα.. Διότι το καλό πράγμα αργεί να γίνει που λένε και στον τόπο μου!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...